Hochland na największym w Polsce nośniku DOOH 3D

Najnowsza kampania Hochland "Uśmiech pochodzi od sera" została wzbogacona o wyjątkowy nośnik komunikacyjny – Digital Out Of Home w wersji 3D. W spektakularnej kreacji na najnowszym gigantycznym ekranie iPoster w Warszawie, o powierzchni 131 mkw., drewniana deska z produktami marki dosłownie "wychodzi" z ekranu, tworząc oszałamiający i pyszny efekt trójwymiaru.

Przygotowaliśmy kreację, która w prosty i apetyczny sposób zachęca przechodniów do zaSERwowania sobie pysznych chwil z różnymi serami Hochland. 

Zofia Rubach, Brand Manager marki Hochland

W kreacji zostały przedstawione flagowe produkty z szerokiego portfolio marki: oprócz serka Kanapkowego Hochland w wideo wystąpiły również serki topione w trójkącikach Mixtett oraz ser żółty gouda w plastrach. Dzięki emisji spotu na nośniku DOOH 3D, należącym do iPoster, trójwymiarowy efekt jest realistyczny i głęboki – deska z produktami dosłownie „wychodzi” z ekranu, tworząc efektowne i apetyczne wrażenie.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo:

Cieszymy się, że Hochland wybrał nasz nośnik do emisji tej reklamy. Spot prezentuje się imponująco i z pewnością przyciągnie uwagę przechodniów. 

Michał Wilczyński, dyrektor sprzedaży w iPoster

Nośnik znajduje się na elewacji warszawskiego CH Atrium Promenada od strony ul. Ostrobramskiej, a spot Hochland będzie emitowany na ekranie do końca kwietnia.

Za opracowanie koncepcji spotu i jego realizację odpowiada agencja Vufinder, zakupem mediów zajął się dom mediowy Value Media, a właścicielem i operatorem nośnika jest iPoster.

Spot Hochland na nośniku DOOH 3D obejrzeć można tutaj: Hochland – uśmiech pochodzi od sera!


foto: mat. partnera

Reklama