Nowy sezon przynosi powiew świeżości na rynku piw bezalkoholowych. Żywiec stawia na lokalne smaki i kwiatowe nuty, Warka rozszerza ofertę Radlerów o leśne owoce, a Desperados wprowadza imprezowe nowości w klimacie latino.
Co nas czeka w Nowym Sezonie Ż? Żywiec Białe 0.0% debiutuje w kegach, otwierając nowy etap w rozwoju segmentu piw bezalkoholowych w Polsce.
Bezalkoholowe piwa marki Żywiec zachwycają kwiatowymi nutami i celebrują rodzime smaki w ramach linii „Kwiaty Polskie”, wspieranej kampanią z Maciejem Musiałem.
Radlery 0.0% Warki uzupełniają ofertę o orzeźwiające, zbalansowane warianty smakowe. A imprezy w stylu latino rozkręcają gorące nowości od Desperados.
Grupa Żywiec kontynuuje strategię
Odkąd w 2018 roku Grupa Żywiec jako pierwsza wprowadziła do sklepów szeroką ofertę piw 0.0% pod wspólnym szyldem Strefa Zero (z dedykowanymi lodówkami i standami), konsekwentnie trzyma się swojej strategii i co sezon zaskakuje konsumentów nowościami.
Propozycje Grupy Żywiec wpisują się w trendy aktywnego, świadomego stylu życia, ale także przełamywania barier i wychodzenia poza schematy.
Kluczem do spełnienia oczekiwań rynkowych jest ciągłe testowanie i unowocześnianie technologii produkcji, czego dowodem jest m.in. najnowsza innowacja dla gastronomii – Żywiec Białe 0.0% w wersji kegowej.
Nowe duety smakowe Żywiec 0.0%
W tym sezonie Grupa Żywiec zdecydowanie idzie w Polskę i podkreśla piękno polskiej natury, wprowadzając linię bezalkoholowych piw „Kwiaty Polskie”: Żywiec Lipa & Pigwa 0.0% oraz Żywiec Jabłko & Bez 0.0%.
Oba warianty bazują na pigwie i jabłku – owocach znajdujących się wśród pięciu najpopularniejszych smaków w Polsce.
Nowości wspiera kampania marketingowa „Chce się Ż w rozkwicie” z udziałem aktora Macieja Musiała.
Obecnie w portfolio Żywiec 0.0% znajdują się także: Żywiec Lemonż z nutą Cola 0.0%, Żywiec Malinaż z nutą Trawy Cytrynowej 0.0%, Żywiec Miętaż z nutą Bergamotki 0.0% oraz Żywiec Pomelonż z nutą Cytrusów 0.0% (wariant dostępny w sieci sklepów Żabka).
Wszystkie smakowe piwa Żywiec 0.0% sprzedawane są w zielonych butelkach zwrotnych z papierową etykietą.
Orzeźwiające Radlery Warka 0.0%
W tym roku na sklepowych półkach debiutuje Warka Radler 0.0% Owoce Leśne. Powraca również smak, który już w zeszłym sezonie cieszył się sporym uznaniem konsumentów – Warka Radler 0.0% Wiśnia z Cytryną.
Wzbogacenie portfolio o gamę czerwonych owoców oferuje intensywną, naturalną świeżość. Połączenie słodko-kwaśnych malin z delikatną głębią jagód to propozycja dla tych, którzy cenią wyraziste i harmonijne smaki, łączące owocową słodycz z orzeźwiającą nutą.
W tegorocznym katalogu Warka Radler znajdują się: Warka Radler 0.0% Cytryna, Warka Radler 0.0% Grejpfrut z Pomarańczą, Warka Radler 0.0% Wiśnia z Cytryną, tegoroczna nowość Warka Radler 0.0% Owoce Leśne oraz – dostępna w sieci sklepów Żabka – Warka Radler 0.0% Opuncja Figowa z Cytrusami.
Nowe warianty Desperados inspirowane beztroskim klimatem latino
Desperados, najpopularniejsze imprezowe piwo w Polsce, co roku dostarcza konsumentom nieoczywiste połączenia na bazie latynoskich drinków.
W tym roku marka prezentuje trzy nowości zainspirowane kulturą latynoską, zachęcającą do uwolnienia fantazji i cieszenia się pełnią życia.
Na sklepowe półki trafiły właśnie nowe piwa with Latin vibe: Desperados Nocturno (wyróżniający się smak z dodatkiem ciemnego rumu i limonki) oraz – dedykowane sieci Żabka – Desperados El Diablo (krwisty czerwony kolor, który dzięki połączeniu limetki, czarnej porzeczki i imbiru tworzy profil pobudzający zmysły) oraz Desperados El Santo (beztroski, owocowy wariant z wyraźnymi nutami limetki, guawy i jabłka).
Top trendy konsumenckie, które kształtują dzisiejszy rynek piwny w Polsce
- Pozytywna polskość – nowa definicja dumy
Polacy coraz chętniej mówią: „dobrze być stąd”. Na sile zyskuje soft pride – swobodna i codzienna duma z polskości, zakorzeniona w języku, kulturze, smakach, przyrodzie i zwykłych momentach z życia. Polskie produkty, marki i doświadczenia zyskują na znaczeniu – od muzyki, przez literaturę i modę, po kuchnię i turystykę. To oznaka szerszego procesu: odzyskiwania sprawczości kulturowej, polegającej na uznaniu (bez nadęcia), że to, co „nasze”, jest wartościowe, piękne, a nawet modne.
- Rewolucja odpoczynku – slow life zamiast hustle culture
Polacy chcą odpoczywać mądrze i bez poczucia winy – dobrostan staje się nową walutą szczęścia. Jakość życia mierzymy czasem wolnym, nie liczbą zadań w kalendarzu. I choć to dopiero początek tej zmiany, Polska łapie zbiorowy oddech. Na kanwie tego megatrendu wyrastają pomniejsze, dotyczące m.in. self-care, rytuałów codzienności, quality time.
- Modern Latin Vibe
W świecie młodego konsumenta ścierają się dziś dwie globalne fale kulturowe – jedna z Dalekiego Wschodu, druga z krajów hiszpańskojęzycznych. I choć K-Wave, czyli fenomen k-popu, k-beauty i koreańskiej kuchni, rozgościł się już na dobre także w Polsce, to z zachodu nadciąga fala o równie potężnej sile – Modern Latin Vibe.
Fot.: mat. prasowe