Limitowana edycja wódki. Etykiety nawiązują do 1000-lecia koronacji Chrobrego

Limitowana edycja wódki. Etykiety nawiązują do 1000-lecia koronacji Chrobrego

Z okazji przypadającej w tym roku 1000. rocznicy koronacji Bolesława I Chrobrego, marka Soplica wprowadza na rynek limitowaną edycję wariantu Staropolska. Seria została opatrzona kolekcją etykiet nawiązujących do czterech miast istotnych dla historii Polski: Gniezna, Warszawy, Krakowa i Gdańska.

Limitowana Soplica Staropolska została przygotowana w oparciu o dotychczasową recepturę tego wariantu, a edycja specjalna ma charakter kolekcjonerski. Na szczególną uwagę zasługuje wersja etykiety dedykowana Gnieznu, gdzie w 1025 roku odbyła się koronacja pierwszego Króla Polski. Producent przeznaczył 1 000 butelek tej edycji wyłącznie na dystrybucję lokalną w Gnieźnie.

Wybrane wersje limitowanej edycji dostępne będą również w strefach Duty Free na lotniskach w Krakowie, Warszawie i Gdańsku. Ograniczona dostępność oraz wzornictwo etykiet nadają produktowi kolekcjonerski charakter.

Rekomendowana przez producenta cena 700 ml Soplicy Staropolskiej wynosi 90 zł.


źródło: informacja handlowa

Reklama